گرانی کاغذ باعث شد تا نویسنده کتاب «عشق به هر تقدیر» انتشار آن را در قالب نسخه صوتی در اولویت قرار دهد.

منصوره میرفتاح، نویسنده، شاعر و ترانه سرا در  گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کار‌های انتشار کتابم با عنوان «عشق به هر تقدیر» را در قالب کتاب صوتی انجام می‌دهم. چون هنوز کار انتشار کتاب صوتی این اثرم به اتمام نرسیده است ،  فعلا نامی از شرکت تولید کننده آن نمی‌برم. سعی می‌کنیم کتاب صوتی آن پیش از کتاب مکتوبش منتشر شود.


بیشتربخوانید


وی افزود: به دلیل گرانی کاغذ جریان انتشار نسخه مکتوب «عشق به هر تقدیر» سنگین است. برای همین تصمیم گرفتم فعلا پیگیر انتشار نسخه صوتی کتاب باشم. از آنجایی که بیشتر از انتشار  صوتی به انتشار نسخه مکتوب کتاب هایم تمایل دارم ، قرار است  نسخه مکتوب آن هم منتشرشود.

این نویسنده درباره ناشر نسخه مکتوب کتاب «عشق به هرتقدیر» بیان کرد: با یک ناشر درباره انتشار کتاب «عشق به هر تقدیر» صحبت‌های اولیه را انجام داده ام. هنوز به نتیجه قطعی برای انتشار نسخه مکتوب آن نرسیده ایم. مسئله پخش کتاب به وسیله انتشاراتی در این میان مطرح است. در صورتی که با ناشر به نتیجه قطعی برسیم و بتوانیم کار‌های انتشار نسخه مکتوب کتاب را انجام دهیم ، «عشق به هر تقدیر» در بهمن ماه منتشرمی شود.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار