حجت الاسلام شاطری:

تکمیل دین در گرو واقعه غدیر بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز واقعه غدیر را مهمتراز واجبات الهی دانست و گفت: تکمیل دین در گرو واقعه غدیر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد شاطری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در جشن غدیر ودر جمع بسیجیان منطقه داریون که به همت حوزه امام موسی کاظم (ع) وحوزه حضرت نرجس (س) برگزارشد، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: واقعه غدیر به حدی مهم است که بعد از انتخاب امیرالمومنین به عنوان امام و پیشوای مسلمین، آیه اکمال دین نازل می‌شود.

او، انجام رسالت پیامبر در دوران جاهلیت عرب را مشقت بار خواند و افزود: تبیین گفتمان امامت بعد از واقعه غدیر خواص بی بصیرت را دچار انحطاط و تزلزل افکار کرد، چرا که به یقین می‌دانستند حضرت علی (ع) به حق بود، ولی مطامع دنیوی اجازه فهم این مهم را به آن‌ها نمی‌داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، گفت: دنیا طلبی، حرص وعدم بصیرت مردم در زمان حاکمیت پیامبربعد از معرفی امام به عنوان قطب نما در بین آحاد جامعه سبب شد، تا افراد بی بصیرت بر اجتماع حاکم شوند و فهم مردم را در همان جاهلیت نگه دارند.

حجت الاسلام شاطری گفت: عقبه افراد بی بصیرت زمان جاهلیت قدیم امروز به جاهلیت مدرن رشد یافته وبا نسل کشی در منطقه غرب آسیا هویت اسلام را زیر سوال می‌برند.

او گفت: اگر مردم در واقعه مهم و تاریخی غدیر تعمق می‌کردند وزرق و برق دنیا خواص رافریب نمی‌داد شاید حادثه کربلا اتفاق نمی‌افتاد.

این مقام مسئول در ادامه به نقش با اهمیت مردم در عرصه اجتماع اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن در صدد از بین بردن واقعه مهم غدیر است، بنابراین مردم باید این واقعه مهم و تاریخی را با برپایی جشن‌ها و تبین گفتملن امامت و ولایت هر سال زنده‌تر کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار