مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت : کانون مساجد به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت : کانون مساجد به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا به مناسبت عید سعید غدیر در هفتمین دوره از کمک‌های معیشتی مومنانه در این استان ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع کرد.

او ارزش ریالی بسته‌های نذری را در دوره هفتم ۴۰۰ مییون تومان اعلام کرد و گفت : کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در دوره‌های قبل بیش از یک میلیارد تومان بسته نذری بین نیازمندان توزیع کرده است.

او با اشاره مشکلات متعدد معیشتی مردم در بحران شیوع کرونا، افزود: به دنبال لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مساوات و کمک به معیشت اقشار محروم جامعه، کانون‌های فرهنگی و هنری به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همچنین برنامه «سمت خدا» با طرح قربانی عید غدیر خم وارد صحنه شد و بسته‌های گوشت قربانی را در بین نیازمندان ۹ شهرستان این استان در حال توزیع است.

حجت الاسلام کلات پور افزود: در دور هفتم کمک‌های مردمی این نهاد ۲۰ راس گوسفند به عنوان طرح مشارکت از محل آورده اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا با رعایت کامل موازین بهداشتی ذبح، بسته بندی توزیع شده است.

او با بیان اینکه در بین همه شهرستان‌ها بسته‌های نذری توزیع می‌شود، ادامه داد: در هر دوره بسته‌های گوشت نذری در چند شهرستان به صورت نوبتی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به گرانی اقلام ضروری مورد نیاز مردم از زمان شیوع بحران ویروس کرونا افزود: تامین گوشت قرمز برای خانواده بی بضاعت در این روز‌های بسیار مشکل شده؛ به همین خاطر کانون فرهنگی، هنری تامین این کالای ضروری و مورد نیاز در دستورکار قرار داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.