تنیسور معروف روس درباره وضعیت نامناسب جسمانی خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیل مدودف تنیسور معروف روس به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب کشور ژاپن خواستار به تاخیر افتادن آغاز رقابت‌های تنیس در بازی‌های المپیک توکیو شد. این موضوع در حالی رخ داده که در رقابت‌های روز چهارشنبه مدودف در زمین اصلی آریاکه پارک برابر فابیو فوگینی ایتالیایی بازی کرد و در تمام طول مسابقه با مشکل روبرو بود.

این تنیسور ۲۵ ساله در دادگاه یک وقت استراحت پزشکی گرفت و در چند مورد دیگر با مربی اش تماس برقرار کرد تا جاییکه داور بازی نیز به شدت نگران حال تنیسور روس بود و از مدودف وضعیت حال او را جویا شد .

مدودف درباره وضعیت خود گفت:خوبم. می‌توانم مسابقه را تمام کنم، اما ممکن است بمیرم. اگر بمیرم آیا ITF (هیئت حاکمه فدراسیون بین المللی تنیس) مسئولیتش را بر عهده می‌گیرد؟ از همان ست اول احساس کردم که نمی‌توانم خوب نفس بکشم. به همین دلیل بود که با پزشک تماس گرفتم. احساس کردم دیافراگمم مسدود شده است و بعد در ست دوم فقط چشمانم سیاهی رفت. آماده بودم که لحظه بر زمین بیفتم. 

در حالی که مدودف گفت خوش شانس بوده که حالش بهتر شد و توانست مسابقه خود را ادامه دهد و صعود کند، پائولا بدوسا از اسپانیا، اما به دلیل حال بدش مجبور به انصراف شد.بدوسا در جریان مسابقه خود مقابل مارکتا فوندروسووا از جمهوری چک در زمین شماره چهار به شدت به دلیل گرما و رطوبت هوا دچار مشکل شد و با صندلی چرخدار زمین بازی را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار