رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بزودی بخش دیالیز و سونوگرافی برای زنان باردار در بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در نشست بررسی مشکلات اروندکنار مردم این شهرستان به ارائه مطالبات و مشکلات منطقه خود از مسئولین شهری پرداختند.

 شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این نشست با اشاره به مشکلات موجود در اروندکنار درحوزه پزشکی گفت:بزودی بخش دیالیز و سونوگرافی برای زنان باردار در بیمارستان حضرت زینب(س) راه اندازی می شود.

او با اشاره به عدم روشنایی بخش هایی از این بیمارستان افزود: طبق نشست هایی که با اداره کل برق آبادان داشته ایم این امر نیز در دستور اجرا است و بزودی رفع خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به مطالبه مردم مبنی بر عدم وجود پزشک در شبانه روز گفت: پزشک باید در شبانه روز در محل باشد و حتما تذکر جدی خواهیم داد.

مهران فر مدیر آبفا شهرستان آبادان نیز گفت: ۱۸ مرداد امسال با وارد شدن آب شیرین کن ها به بخش شهری و روستایی کیفیت آب خیلی بهتر خواهد شد همچنین مشکلات شش روستای اروندکنار و منیوحی نیز تا پایان ماه جاری رفع خواهند شد.

حمیدان مدیر کل گاز شهرستان آبادان نیزبابیان اینکه انشعابات در بخش هایی از اروندکنار داشته ایم که به زودی حل می شود گفت:گاز بیمارستان حضرت زینب (س) نیز تامین شده است.

او افزود: گازهای برخی مناطق اروند کنار پیچیده بود و چند سال طراحی آن طول کشید اما در حال انجام است.

دشتی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان آبادان هم گفت: چند مشکل عمده در بخش کشاورزی منطقه اروندکنار و منیوحی وجود دارد از جمله تراکتورها، لایروبی نهرها و خسارت های وارده به کشاورزان چه در سال های گذشته چه امسال‌که باید به آن ها پرداخت شود.

ثابتی مدیرکل اداره برق آبادان نیزگفت: دغدغه اصلی ما این است که خاموشی برق در منطقه کمترشود ، خاموشی های اروندکنار بسیار کم بوده است و در طول یکسال تقریبا ۹۹درصد برق وجود دارد.

رفع مشکل شوری آب روستایی،مشکلات فاضلاب، کمبود دارو و پزشک، عدم لایروبی نهرها،عدم وجود کلانتری در منطقه،مجوزهای صیادی،خسارت کشاورزان، نبود مرکز بازار ماهی در منطقه، عدم دسترسی به اینترنت در برخی مناطق از جمله مطالبات مردم اروندکنار در این نشست بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.