نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۹۳ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در این استان رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،احسان رشیدیان نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان  بیان کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در حوزه‌های امتحانی و دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

رشیدیان اظهار داشت: از مجموع ۱۵ هزار و ۷۹۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ لرستان هشت هزار و ۸۰ نفر زن و هفت هزار و ۷۱۳ نفر مرد هستند.

او با بیان اینکه این آزمون قرار بود خرداد ماه برگزار شود گفت: بر اساس دستور ستاد ملی مدیریت کرونا آزمون کارشناسی ارشد در روز‌های ششم، هفتم و هشتم مرداد جاری در نوبت صبح و با رعایت کاملدستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان ادامه داد: ضدعفونی کامل مراکز آزمون، اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری بین صندلی‌ها، فعالیت مستمر سامانه‌های تهویه هوا، اجرای فاصله‌گذاری فیزیکی بین داوطلبان حین ورود به مراکز آزمون و خروج آنها، الزام به استفاده از ماسک برای همه عوامل اجرایی و داوطلبان از تمهیدات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در لرستان است.

رشیدیان عنوان کرد: حوزه‌های امتحانی کارشناسی ارشد، قبل از برگزاری آزمون توسط بازرسان و ناظران دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور رعایت کامل شیوه نامه های ابلاغی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید و نظارت شده است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.