از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ جایگاه سوخت سی ان جی به علت نقص ایمنی در تجهیزات قطع انشعاب شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در شرایط پرخطر و خطر متوسط قطع انشعاب گاز می شوند، گفت : در راستای شرح وظایف سازمانی و به منظور اطمینان از ایمنی تجهیزات سوخت رسانی جایگاه‌های CNG وسیلندر‌های تحت فشار خودرو‌های گازسوز، نسبت به بازرسی و آزمون دوره‌ای مخازن جایگاه‌های CNG و خودرو‌های دوگانه سوز به صورت مستمر اقدام میشود.

او گفت : در همین رابطه از ابتدای امسال بالغ بر ۲۵۰۰ مخزن گاز خودرو در آزمایشگاه‌های تخصصی تست مخازن مورد بازرسی و آزمون هیدرواستاتیک قرار گرفته و نتایج آن‌ها با استاندارد‌های مربوطه ارزیابی و تأیید شده است.

او افزود: طی این مدت از مجموع ۷۶جایگاه سوخت CNG فعال استان کرمانشاه، ۵۰ مورد بازرسی به عمل آمده و تجهیزات ۲۵ جایگاه سوخت، استاندارد سازی و آزمون تست هیدرواستاتیک مخازن جایگاه‌های مذکور براساس استاندارد ملی ۶۷۹۲ انجام شده است.

نیازی افزود: از ابتدای امسال با توجه به وجود موارد نقص فنی و ایمنی بحرانی در تجهیزات، ۱۹ جایگاه CNG با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان به صورت موقت قطع انشعاب گاز شدند که پس از رفع نواقص اعلام شده مجددا انشعاب گاز اکثر این جایگاه وصل شده تا متعاقب آن تاییدیه نهایی استاندارد برای این جایگاه‌ها صادر شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.