جمعی از مسئولان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم در پیام‌های جداگانه تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، عید ولایت و امامت را تبریک گفت.

رحیم فلاح زاده مدیر منطقه خوزستان در پیامی عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است.

غدیر تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‌کشاند، واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشر‌ی را به عینیت رساند و امید هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

اینجانب عید سعید غدیر خم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را به عموم مسلمانان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات تبریک عرض می‌نمایم.

عید غدیر؛ تابش نور ولایت بر دل‌های پاک

مدیرکل شیلات خوزستان با صدور پیامی عید غدیر خم را به همه مردم ایران اسلامی به ویژه کارکنان و جامعه بزرگ شیلات تبریک گفت.

متن پیام فتح اله ابوعلی بدین شرح است: عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) در قالب امامت و ولایت حضرت علی (ع) است.

او در ادامه این پیام نوشت: در آستانه عید تابش نور ولایت بر دل‌های پاک، روز حماسه جاوید، اخوت، رشادت و شجاعت، بر پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) و اهل بیتش درود می‌فرستیم و ایزد متعال را سپاس می‌گوییم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت (ع) روشنی بخشید و ما را از متمسکین به ولایت امیر مؤمنان علی (ع) و فرزندان معصومش قرار داد.

اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مردم ایران و به ویژه کارکنان و جامعه هدف تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خداوند سلامتی و موفقیت هموطنان را در سایه توجهات مولای متقیان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.