معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: توسعه فرهنگی و اجتماعی موجب توسعه اقتصادی و سیاسی هر جامعه‌ای می‌شود و امروز اساسی‌ترین مشکلات کشور در حوزه‌های اجتماعی است که ورود منتخبان شورا‌های اسلامی در این حوزه موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدعلی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:دشمن در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی کرده است و می‌داند که تنها راه ضربه زدن به انقلاب اسلامی این حوزه‌ها است.

اوافزود: باید هوشیار باشیم و آگاه و اعضای شور‌های اسلامی شهر و روستا در این زمینه‌ها برنامه ریزی‌های دقیقی داشته باشند چراکه مشکلات اجتماعی مستقیم با اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم ارتباط دارد.

اوخاطرنشان کرد: بحران‌های اجتماعی که امروز در کشورمان درگیر آن‌ها هستیم ریشه در مسائل اجتماعی داردگ بحران اعتیاد، آب، کرونا و ... از جمله این موارد است که نیازمند ورود منخبان مردم به آن‌ها است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه اضافه کرد: انتخاب مردم بهترین فرصت برای منتخبان شورا‌های اسلامی جهت خدمت است و این فرصت از اهمیت خاصی برخوردار است و باید از آن برای خدمت به مردم نهایت استفاده را کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: منتخبان شورا‌های اسلامی روز‌های سختی را پیش رو دارند و باید از فرصت به دست آمده جهت عمران و آبادانی منطقه استفاده کنند.

او گفت: مهمترین اصل در شورا‌های اسلامی شهر‌ها وجود همدلی و اتحاد است که موجب پیشبرد اهداف و حل مشکلاتی شهری می‌شود که در صورت نبود شاهد بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

او تاکید کرد: انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شورا‌های اسلامی است و باید در کنار آن نظارت بر کلیه موارد شهری را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

 در این نشست منتخبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های مراغه، خداجو، بناب، خوشه مهر، ملکان، لیلان، مبارک شهر، قره آغاج و نظرکهریزی حضور داشتند و هر یک از کارشناسان استانداری به ارائه وظایف و اختیارات شورا‌های اسلامی، انتخاب شهردار و موارد مرتبط، تعرفه عوارض محلی و کمیسیون‌های شهرداری و بودجه و امور مالی شورا‌ها پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.