رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و بیان کرد: با تلاش نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تخصیص داده شد.

او با بیان اینکه این اعتباراز محل ردیف‌های ابلاغی وزارت بهداشت است گفت: از طریق مکاتبات و پیگیری با معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه و تصویب در کمیته تخصیص وزارت بهداشت ۱۰ میلیارد ریال برای تعمیر، تجهیز و نوسازی تأسیسات بیمارستان حضرت قائم (عج) تصویب شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: ۳۰ میلیارد ریال از ابن بودجه برای تکمیل طرح ساخت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اختصاص خواهد یافت.

او در ادامه با بیان اینکه وضعیت اسدآباد از لحاظ کرونا نگران‌کننده است ابراز داشت: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماع را مورد توجه قرار دهند تا با روند واکسیناسیون که تمام تلاش ما انجام آن به بهترین وجه است، این بیماری را کنترل کنیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار