مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان‌ شرقی گفت:به مناسبت دهه امامت و ولایت ۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان آذربایجان شرقی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اسکندری، مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان‌شرقی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام دهه امامت و ولایت ۱۶ پروژه عمرانی و پروژه اشتغال‌زایی را با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در دهستان‌های محروم شهرستان‌های کلیبر، میانه، ورزقان و هوراند به بهره‌برداری رسانده است.

او با یادآور شدن سالروز پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی در ۱۱ مرداد خاطرنشان کرد: به مناسبت این روز نیز ۲۹ پروژه بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سطح تمام شهرستان‌های استان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: ساخت خانه برای محرومان، اصلاح و بازسازی قنوات، آبرسانی در ۲ بخش شرب و کشاورزی و فاضلاب شهری از مهمترین محور‌های پروژه‌های اجرا شده توسط جهادسازندگی استان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار