رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان اسدآباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان، از زحمات علیرضا قیصری بهمند رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان اسدآباد تقدیر و حسنعلی زمانی‌هنرمند به‌عنوان مسئول جدید این دفتر انتخاب و معرفی شد.

علیرضا قیصری‌بهمند در این مراسم با اشاره به ۲۲ سال خدمتگذاری خود در دفتر نظارت اسدآباد، گفت: دوران خدمتم در دفتر این نهاد را افتخار بزرگ برای خود می‌دانم و اگر موفقیت‌هایی در برگزاری انتخابات در طول این دوران کسب شد، حاصل زحمات شبکه و عوامل نظارت، تعامل و حمایت‌های مسئولان ازجمله امام‌جمعه و فرماندار بوده است.

او که برگزاری ۱۲ انتخابات سالم در حوزه ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس را در کارنامه خود دارد، گفت: رضایتمندی مردم از انتخابات را بالاترین قدردانی از خودم میدانم.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان اسدآباد از حضور بی‌منت ناظران در طول خدمتش در همایش‌های انتخاباتی و ایام انتخابات قدردانی و از آنان طلب حلالیت کرد.

سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد هم با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر، گفت: انتخابات در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد و این امر با همدلی و هم‌افزایی عوامل نظارت و اجرایی بود.

اوافزود: نظام اسلامی دارای دو مؤلفه جمهوریت و اسلامیت است که با برگزاری انتخابات جمهوریت آن معنا پیدا می‌کند.

اوبا قدردانی از آقای قیصری، رئیس دفتر نظارت اسدآباد از اخلاق و منش وی در ایام انتخابات ابراز خرسندی کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار