در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود Anubis – Icon Pack 2.1 – آیکون پک خاص و زیبای آنوبیس اندروید

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Anubis – Icon Pack از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز دیگر نرم‌افزار  Anubis – Icon Pack می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از ۲۹۰۰ آیکون متنوع و گوناگون در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچگونه محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود.

قیمت اپلیکیشن Anubis – Icon Pack در گوگل‌پلی ۱.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft OneDrive 6.35 – برنامه وان درایو ذخیره‌ سازی ابری

مایکروسافت وان درایو یکی از بهترین خدمات شرکت مایکروسافت است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل‌ها را می‌دهد.

این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره کنند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Microsoft OneDrive بر روی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربری مایکروسافت وان درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.


دانلود Google App 12.28.8 – برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند.

به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

دانلود Google App
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta 2.21.15.6

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود آیکون پک خطی رنگارنگ Aline Icon Pack 2.4

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Aline Icon Pack – linear icons از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز دیگر نرم‌افزار Aline Icon Pack – linear icons می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از ۱۱۰۰ آیکون متنوع و گوناگون در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچگونه محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود.

Aline Icon Pack

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود نسخه جدید برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.


دانلود Google Duo 145.0.385228731 – نرم ‌افزار تماس تصویری گوگل

سرویس چت ویدئویی گوگل مدتی است که برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد. گوگل دوو اولین بار در ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ عرضه شد و گوگل در واقع این نرم‌ افزار را برای رقابت با چت ویدئویی Face Time آیفون ارائه کرد. کاربران با دانلود و نصب این نرم‌ افزار به راحتی می‌توانند با دوستان خود ارتباط تصویری برقرار کنند.

این نرم‌افزار در محیطی ساده و زیبا شماره گیرنده تماس تصویری را نمایش می‌دهد و همچنین با سرعت‌های مختلف اینترنت نیز سازگاری دارد. کاربرانی که قصد استفاده از این نرم‌ افزار را دارند، باید توجه کنند که گوگل دوو تنها قابل استفاده در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۵ به بالا است.    

نرم ‌افزار تماس تصویری گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 199.0.0.0.100

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2

دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به سوشال مدیا است.

به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهید بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنید. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هر چه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید.

بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود برنامه پر امکانات و هوشمند ضبط تماس اندروید 2.3.209 Cube Call Recorder

نرم افزار Cube Call Recorder ACR Premium یک اپلیکیشن پر امکانات و هوشمند ضبط تماس‌ برای اندروید است.  این نرم افزار با بهره مندی از قابلیت‌هایی گوناگون کمک می‌کند تا در هر زمانی تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط کنید و در حافظه اسمارت فون تان ذخیره نمایید.

از جمله امکانات به کار رفته در این استارت اپ که در دیگر برنامه‌ها دیده نمی‌شود، توانایی ضبط مکالمات مسنجر‌ها می‌باشد که در لیست محبوب‌ترین این برنامه‌های پیام رسان می‌توان به تلگرام، وایبر، واتس آپ، اسکایپ و … اشاره نمود. در هر زمانی به تمامی تماس‌های ذخیره شده دسترسی دارید و قادرید در صورت نیاز با دسترسی به گزینه‌هایی متنوع آن‌ها را به آسانی مدیریت کنید.

دانلود ضبط تماس Cube Call Recorder
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.