افتتاح شش مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

مديركل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم شش مرکز نیکوکاری در استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مديركل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیرخم ۱۲ هزار و ۱۴۰ وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمندان استان و جامعه هدف زیر پوشش این نهاد طبخ و توزیع شد.

او افزود: بسته‌های مواد غذایی با مشارکت خیرین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع و ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی در بستر فضای مجازی، بازدید و تکریم از خانواده‌های سادات زیرپوشش نیز انجام شد.


بيشتر بخوانيد


محمدی اضافه کرد: به مناسبت عید سعید غدیر، ۵۰۰ بسته معیشتی نیز با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند در استان تهیه و توزیع شد.

او اظهار داشت: در این روز شش مرکز نیکوکاری افتتاح می‌شود که از این تعداد سه مرکز در قالب مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، کارآفرینی و فرهنگی است.

محمدی تصریح کرد: پزشکان قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به نیازمندان حضور دارند.

او ادامه داد: مردم می‌توانند برای کمک به نیازمندان با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سامانه کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای واریز کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.