برگزاری کاروان شادی به مناسبت عیدغدیر در سامان

کاروان بزرگ شادی خودرویی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان سامان به حرکت درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی مولایی سامانی مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان سامان گفت: در شرایط کرونایی که امکان تجمع و برگزاری مراسم وجود ندارد با همکاری مردم این شهر، کاروان شادی خودرویی عید سعید غدیرخم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همراه با مولودی خوانی و ذکر لقب های مولا علی (ع) توسط مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد که بهترین شیوه گرامیداشت این روز بزرگ و مهم تاریخ اسلام است.

او افزود: نصب پرچم، آذین‌بندی، توزیع پوستر، هدایای ویژه کودکان، پخش نقل و شیرینی از دیگر برنامه‌های این کاروان شادی در سطح معابر و کوچه‌های مناطق از اهداف اجرای این برنامه بود.


بيشتر بخوانيد


مولایی سامانی اضافه کرد: عید غدیر مهمترین عید شیعیان است و فرهنگ غدیر ترویج دهنده اسلام ناب محمدی است که باید این عید بزرگ را پاسداشت و کودکان را با آن آشنا کرد، به همین دلیل باید جشن غدیر بسیار باشکوه برنامه ریزی و اجرایی شود.

او ادامه داد: در جشن غدیر علاوه بر مسابقات مختلف به ویژه برای کودک و نوجوان، جنگ شادی نور افشانی، پخش مولودی و سرود نيز برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار