رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در اهوز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق فضای سبز در پارک مادر کوی معین زاده با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او بیان داشت: حریق فضای سبز در پارک شهرک دانشگاه با کمک آتش نشانان مهار شد و  حریق منزل مسکونی ساعت ۵۷ دقیقه بامداد در خیابان شهریور غربی کیانپارس که به علت اتصال برق در جعبه فیوز مینیاتوری رخ داده بود اطفا شد.

قنبری افزود: عملیات‌های مهار حریق خودرو بنز در کوی مندلی خیابان تراکتور سازی، کنتور برق منازل مسکونی در منطقه آخر آسفالت، شهرک پیام وکوی مندلی با موفقیت از سوی آتش نشانان انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: حادثه برخورد خودرو تیبا با پایه برق در مسیر بلوار مدرس بین فلکه تپه و چهارشیر به علت سرعت زیاد و بی احتیاطی راننده رخ داد که آتش نشانان با ایمن سازی مسیر و استفاده از ابزار برش و نجات راننده مصدوم خودرو تیبا را که در اتاقک خودرو گرفتار شده بود خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه پادادشهر خیابان ۱۷ غربی و گلستان خیابان خرداد ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.