سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: متاسفانه به خاطر یک سری اتفاقاتی که برای ما در چند ماه گذشته افتاد نمی‌توانیم با ترکیب کامل به مسابقات المپیک برویم. خدا را شکر سجاد گنج زاده الان در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد. او در وزن خودش جزو رنکینگ اول دنیا است و از بین ۹ نفری که در المپیک حضور دارند گنج زاده به غیر از آزارای ژاپنی با همه آن‌ها مبارزه کرده و شناخت خوبی نسبت به حریفان خود دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان افزود: خوشبختانه سجاد گنج زاده در ۳ دوره گذشته مسابقات جهانی همیشه جزو فینالیست‌ها بوده و تا الان موفق شده است یک طلا و ۲ نقره کسب کند. در حال حاضر گنج زاده شرایط خوبی دارد. به هر حال نباید توقعات را از گنج زاده بیش از حد بالا برد و بخواهیم او حتما مدال طلای المپیک را کسب کند، اما با برنامه ریزی‌هایی که صورت داده شده و همچنین تجزیه و تحلیلی که نسبت به رقبایش انجام دادیم گرفتن طلا دور از دسترس نیست. هر چند المپیک میدان ناشناخته‌ای است و ممکن است هر اتفاقی در آن رخ دهد.


بیشتر بخوانید


هروی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات المپیک بتوانیم یک مدال طلا در بخش آقایان کسب کنیم. به نظر من تمام سختی‌هایی که جامعه کاراته در این چند سال اخیر متحمل شده است فقط با گرفتن مدال طلا مجبران می‌شود. در هر صورت من نزدیک به ۶ سال است که سرمربی تیم ملی کاراته ایران هستم و این افتخار را داشته ام که در کنار ورزشکارانم حضور داشته باشم. اصلا نمی‌خواهم اغراق کنم، اما با اعتقاد کامل می‌گویم که حق سجاد گنج زاده در المپیک مدال طلا است و مطمئن باشید او با تمام توان مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار