فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: افزون‌بر ۱۶ هزار مترمربع از اراضی ملی که توسط افراد سودجو در این شهرستان تصرف شده بود روز گذشته آزاد و به اراضی ملی بازگشت.

علی شعبانی فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، از همراهی مسوولان ایرانشهر بویژه مراجع قضایی، راه و شهرسازی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان قدردانی کرد و  گفت: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسوولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به ضرورت مقابله مستمر با متخلفان حوزه زمین خواری ادامه داد: یکی از وظایف و تکالیف اصلی ما حفاظت از اراضی ملی، عرصه‌های منابع طبیعی، صیانت از منابع آب و جلوگیری از حفر چاههای غیرمجاز است که بایستی به طور مستمر و دائمی و قاطع انجام شود.

فرماندار ایرانشهر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش‌از ۵۵ هکتار از اراضی ملی که توسط افراد فرصت طلب تصرف شده بود آزاد شده است.

 ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار