فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم پس از یک روز تعطیلی از سرگرفته شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم که برای ساعاتی به دلیل نبود کادر درمان متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

زارعی  افزود: وقفه خدمات‌رسانی در قسمت ویزیت درمان به دلیل خستگی شدید و نبود کادر درمان رخ داد که  اکنون به روال طبیعی برگشت.

او با بیان اینکه وقفه در خدمات این مرکز درمانی تنها ۶ ساعت به طول انجامید، گفت: خدمات این بیمارستان به مراجعان مورد پایش قرار دارد و هم‌اکنون مشکلی در فرآیند پذیرش بیمار وجود ندارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: بعد از ظهر پنج‌شنبه بیش از ۶۰ بیمار مشکوک به کووید-۱۹ به مرکز مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند و بیماران دارای شرایط حاد به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منتقل شدند.

 روز چهارشنبه توقف فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم واقع در غرب این جزیره (روستای جی جیان) در فضای مجازی و رسانه‌های هرمزگان خبر ساز شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.