به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم عقد زوج‌های جوان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با عید امامت و ولایت، با حضور خدام حرمین مطهر امام رضا (ع) و حضرت احمدبن موسی (ع)، مراسم عقد ۱۵ زوج جوان به صورت جداگانه در جوار حرم مطهر سیدالسادات الاعاظم برگزار و بسته‌های تبرکی حرم مطهر به این عزیزان اهداء شد.

آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر با حضور در سالن پیوند آسمانی آستان مقدس، خطبه عقد یکی از این زوجین را قرائت کرد.

گفتنی است در روز عید غدیر با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره)، خطبه غدیر با نوای حاج امیر عارف در آستان مقدس سیدالسادات الاعاظم طنین انداز شد.

همچنین به مناسبت ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) امروز جمعه ۸ مردادماه از ساعت ۷ صبح مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام حدائق و مولودی خوانی برادر حاج مرتضی طاهری (پخش از شبکه یک سیما) برگزار شد.

امشب هم ساعت ۱۹، دعای سمات همراه با سخنرانی مذهبی، قرائت می‌شود. در شب این میلاد خجسته نیز، حجت الاسلام شفیعی شاهرودی، سخنرانی و حاج مرتضی طاهری، مولودی خوانی می‌کنند.

مراسم عقد زوج‌های جوان در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)

مراسم عقد زوج‌های جوان در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)

مراسم عقد زوج‌های جوان در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.