رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیستم اظهار کرد: ما این قهرمانی را به همه هواداران‌ تقدیم می‌کنیم. همانطور که اول فصل قول دادیم توانستیم قهرمان شویم.

او درباره اینکه  آیا حامی مالی استقلال به پرسپولیس ۸ میلیارد تومان کمک کرده است؟ گفت: اشکالی دارد؟ حامی مالی استقلال باشد، چه ربطی دارد؟

رئیس  هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه  کل ورودی این باشگاه در این فصل چه قدر بوده؟ گفت: اکنون حضور ذهن ندارم.

صدری درباره روند تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی بیان کرد: ما با تمام توان در خدمت این عزیزان هستیم و امیدواریم فصل بعد هم قهرمان شویم.

او در ادامه درباره سرنوشت درآمد‌های پرسپولیس در AFC اظهار کرد: کاری است که هر روز از طریق وزارت خارجه و وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم. ما برنامه‌های خوبی برای درآمدزایی در فصل آینده داریم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه چه برنامه‌ای برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت کالدرون دارد، اظهار کرد: در حال انجام کار‌هایی برای حل این پرونده هستیم. ما برای بودیمیر هم قول دادیم پنجره بسته نشود که نشد. برای کالدرون هم همین قول را می‌دهیم.

صدری در پایان در واکنش به توییت‌های هواداری آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و شائبه کمک به پرسپولیس گفت: خوب است که بررسی کنید، آذری جهرمی به استقلال کمک کرده است یا خیر.   جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان هوادار توییت می‌زند، اما به عنوان وزیر به همه تیم‌ها کمک کرده و رنگی عمل نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
قهرمانی باتبانی وکمک تارتار مبارکتان باشد
آخرین اخبار