مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: به منظور افزایش سواد رسانه‌ای خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی به همت بسیج رسانه اولین دوره آموزش تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری در محل مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام به مدت یک روز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کار بسیج رسانه امسال نهضت آموزش اصحاب رسانه در شهرستان‌ها است گفت: یکی از فعالیت‌های بسیج رسانه امسال نهضت آموزش بسیج رسانه است و رسانه مظهر توسعه شهراست و خبرنگاران و رسانه‌ها و فضای مجازی با بهره گیری از فرهنگ اسلام و شهدا اخلاقبه به هیچ عنوان با هدیه و جریان معامله نکنند.

او افزود:این کارگاه با شرکت بیش از ۶۰ نفر از علاقه‌مندان شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرزو صالح آباد برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: اصحاب رسانه و خبر در انتشار اخبار در فضای مجازی به هیچ عنوان عجولانه عمل نکنند و صداقت و صلابت را صراحت بکار گیرند.

محمدیان با اشاره به اینکه اسلام و قرآن بزرگترین رسانه هستند بیان کرد: انقلاب ما انقلاب رسانه است و شهدا هم کار رسانه‌ای کردند واصحاب رسانه باید مروج سبک رسانه اسلامی و اخلاق اسلامی باشند.

او با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید میراث شهدا را حفظ و ترویج کنند تصریح کرد: اصحاب رسانه خوبی‌ها و بدی‌ها را باید باهم ببینند و اگر کسی جریان مخالف و سیلقه سیاسی شماهم باشد بایدبا اخلاق مداری، حق را محور قرار دهید.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: این کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاه که مورد تایید دفتر مطالعات ورسانه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است در تربت جام برگزارشد و از سوی بسیج رسانه خراسان رضوی به شرکت کنندگان در کارگاه گواهینامه دوره خبرنگاری اهدا شد.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.