سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن با شرکای بین المللی خود برای کشف ابعاد حادثه نفتکش صهیونیستی در دریای عمان همکاری می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه سوئیس اینفو، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به بروز حادثه در دریای عمان برای یک نفتکش رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

جولینا پورتر شامگاه جمعه اعلام کرد: واشنگتن از گزارش‌هایی مبنی بر حمله به نفتکش اسرائیلی در سواحل عمان نگران است و با شرکای بین المللی برای کشف حقایق درباره شرایط این حادثه همکاری می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: ما بسیار نگران گزارشات هستیم و از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم.

یک گروه تحت نظارت ارتش انگلیس روز جمعه مدعی شد گزارشی دریافت کرده است که یک کشتی با مالکیت رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل عمان در دریای عرب هدف گرفته شد. درپی حمله به این کشتی، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم جلسه‌ای اضطراری برگزار کردند.

شرکت کشتیرانی صهیونیستی «زودیاک ماریتیم» که یکی از کشتی‌های تحت اداره آن روز سه شنبه در نزدیکی سواحل عمان هدف قرار گرفت، در بیانیه‌ای مدعی کشته شدن ۲ خدمه خود شد. این حادثه در اواخر شامگاه پنجشنبه و در شمال شرقی جزیره «مصیره» عمان روی داده است. این جزیره در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مسقط، پایتخت عمان قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
اسرائیل و خصوصا آمریکا با اینهمه ادعا نتونستن پهباد را رهگیری کنند !! حالا اتهام زنی و... شروع شد(که البته انشاا... کار بچه های خودمون باشه که اسرائیل بدونه هیچ جا امنیت نداره) خلاصه نتونستن پهباد را رهگیری کنن و حالا چسبیدن به چراغ سبز آمریکا (حتما برای ترور و...) واقعا اینهمه سامانه و ماهواره و... نتونست یه پهباد رو رهگیری کنه ؟؟!! اصلا میگیم این درگیری در دریا بود و... !! ولی چند وقت پیش هم موشکی به داخل یکی از شهرها و نزدیک مرکز هسته ای اسرائل اثابت کرد که اونم نفهمیدن از کجا اومد (به قول معروف از کجا خوردن) اینهمه سامانه و حتی صادر به عربستان و.. نتونست یه موشک را رهگیری کنه ولی ادعاشون ....! درود بر جوانان غیور کشورمون که پهباد فوق پیشرفته آمریکا رو که رادارگریز بود و پیشرفته ترین پهباد و.. کشورمون و جوانانمون قشنگ نشون دادن از کجا برخاست و کجا رفت و کجاها دور زد و کی به حریم کشورمون اومد و... و سرنگونش کردن! این قدرت ماست و آمریکا و اسرائیل هم خودشون خوب اینو میدونن !! حالا بسوزید و دنبال صاحب پهباد بگردید و دنبال مدرک باشید!! اگه نتانیاهو بود یه نقاشی میکشید و تو کنفرانس و... نشون میداد که این پهباد مثلا از علی اباد (روستایی با چند خانواردر نزدیک شهرما) بلند شده و رفته زده و برگشته و علی آباد مرکر تجمع و مخفیگاه پهبادهاست !! فقط خوشم میاد وقتی میخورن نمیفهمن از کجا خوردن و موشک یا پهباد (باوجود سامانه و رادارها و ماهوارها و..) از کجا اومد و زد و این سردرگمی از زدن کشتی وموارد دیگه براشون خیلی خیلی بدتره ! یعنی ادعاشون لااقل کم میشه و کشوری مثل عربستان که دل خوش کرده به اینها میفهمه خودشون از خودشون نمیتونن محافظت کنن چه برسه به امنیت عربستان که بدن دست اینها ! البته از سوی دیگه ، این عربستان و حکام نادانش درس عبرت نمیگیرن و نخواهند گرفت و باز دلار و دلار و دلار ... ریختن به جیب این لاشخورها و خرید تجهیزاتشون که حتی نتونست بااینهمه خرج و خرید انواع سلاح و.... با فقیرترین کشور عربی (یمن9 هنوز درگیره و چیزی نمونده یمن عربستان رو اشغال کنه !! مرگ بر اسرائیل و آمریکا !!!
آخرین اخبار