مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مراسم رونمایی از مرکز پاسخگویی تخصصی «سمات» با بیان این که خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی در ۲ سطح به سهامداران ارائه می‌شود اظهار داشت: در سطح اول نهاد‌های مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری ها، حقوقی‌ها و ... قرار دارند که با توجه به این که شناخت حرفه‌ای از بازار سرمایه دارند طبیعتا خواسته و نیاز‌های آنان از این مرکز متفاوت‌تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان آگاه و کاردان در این مرکز سعی داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان ارائه دهیم.



هدف ویژه سامانه پاسخگویی


حسین فهیمی افزود: ارائه خدمات به جامعه چند میلیونی سهامداران در کشور از سوی این مرکز پاسخگویی تخصصی سطح بعدی و هدف ویژه این سامانه است که می‌بایست به تامین نیاز‌های متنوع و گسترده سهامداران با پاسخگویی دقیق، شفاف و همیشگی بپردازد.

مدیرعامل سمات  گفت: با پاسخگویی به نیاز‌های جامعه میلیونی سهامداران قصد داریم تا بهترین و بالاترین کیفیت پاسخگویی را در بازار سرمایه شکل دهیم تا با ارائه این سرویس ها، خدمت بزرگی به مردم کشورمان در زمینه رفع نیاز‌ها و آگاه سازی از آخرین وضعیت سهامداری شکل بگیرد.


پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی


فهیمی با بیان این که این تحول در سمات یک فرصت و نعمت بزرگ را به وجود آورده اظهار داشت: بدیهی است که وقتی این سامانه راه‌اندازی می‌شود نشان می‌دهد که یک انسجام جمعی در «سمات» شکل گرفته و خروجی آن به پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی به درخواست‌های جامعه سهامداران در کشور منجر می‌شود و همه این سرویس‌ها با همان شماره چهار رقمی ۱۵۶۹ در اختیار سهامداران قرار داده شده است.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در پایان گفت: تا پیش از راه اندازی این سامانه تخصصی، تمرکز به پاسخگویی درخصوص سهام عدالت بود، اما از امروز در کنار این مساله به صورت تخصصی به همه سوالات مردم درباره خدمات شرکت، درخواست‌ها، پیگیری‌ها و... پاسخ داده خواهد شد تا سهامداران با کمترین دغدغه و به صورت غیرحضوری در شرایطی که شاهد ادامه شیوع کرونا در کشور هستیم بالاترین سطح پاسخگویی را با تماس با شماره ۱۵۶۹ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تجربه کنند.


تاریخچه سامانه ۱۵۶۹

گفتنی است شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ و با شروع آزاد سازی سهام عدالت، مرکز تماس ۲۴*۷ خود را با سرشماره کشوری ۱۵۶۹ افتتاح کرد که با گذشت بیش از یک سال از راه اندازی این مرکز، توانسته است سهم بسزایی را در اطلاع رسانی، پشتیبانی و هدایت سهامداران بازار سرمایه در امور مربوط به سهام عدالت و بازار سرمایه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


در همین حال با توجه به این که مرکز پاسخگویی ۱۵۶۹، بخ عنوان یک برند و نماد پاسخگویی تخصصی بازار سرمایه شناخته شده، حال با راه اندازی یک واحد تخصصی در این مرکز، پاسخگویی به سوالات سهامداران بازار سرمایه در حوزه امور مربوط به سهامداران و معاونت عملیات «سمات» از جمله «اصلاح مشخصات، وضعیت دارایی، وضعیت فریز، فرایند‌های مربوط به سبدگردان» و همچنین امور مربوط به معاونت حقوقی سمات از جمله «انتقال سهام متوفی به وراث، فرایند توقیف و توثیق اوراق بهادار» با داخلی‌های ۲ و ۳ مرکز تماس ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.