رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۵ مجوز مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی پارس‌آباد صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریده سرودی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پارس آباد در مورد اقدامات این اداره در سه ماهه اول امسال در پارس آباد گفت: در حوزه میراث‌فرهنگی در این مدت رسیدگی به دو مورد حفاری غیرمجاز و تشکیل پرونده برای رسیدگی قضایی و ۲۵ مورد سرکشی از آثار ثبت ملی انجام شده است.

او افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز سه مورد ثبت‌نام در سامانه برای صدور موافقت اصولی انجام شده و دو مورد نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پارس آباد افزود: در بخش صنایع‌دستی صدور و تمدید ۶۰ پروانه تولید انفرادی، صدور ۱۵ مجوز مشاغل خانگی، ثبت اشتغال در پنجره واحد اشتغال برای ۵۰ نفر و ثبت ۲۵ مورد اشتغال در سامانه رصد اشتغال از دیگر اقدامات در پارس‌آباد بوده است.

سرودی از پاسخگویی به ۳۰ مورد از استعلامات اداری در این مدت خبر داد و گفت: جلسه با فرمانداران شهرستان‌های اصلاندوز و پارس‌آباد در خصوص اعتبارات سال‌جاری و حضور منظم و مستمر در جلسات فرمانداری شهرستان و جلسات شورای فرهنگ عمومی نیز از جمله برنامه‌ها برای سه ماهه امسال بوده که عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.