سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: رسیدگی دیر به تخلفات صنفی در این شهرستان از عوامل اصلی گرانی‌ها و ثبات نداشتن قیمت‌ها است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بندری، سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: رسیدگی دیر به تخلفات صنفی در شهرستان از عوامل اصلی گرانی‌ها و ثبات نداشتن قیمت‌ها است که این رویه باید دچار تغییر و تحول شود و اداره تعزیرات حکومتی پرونده‌های صنفی را با اولویت مورد رسیدگی قرار دهد.

او بیان داشت: در اولویت‌بندی برخورد با تخلفات نیز باید تجدیدنظر و از برخورد با افرادی که برای تأمین کالای مورد احتیاج منزل خود اقدام به خرید وسیله از شهر‌های جنوبی می‌کنند به بهانه قاچاق کالا خودداری شود.

بندری با بیان اینکه مرغ و سیمان نباید گران‌تر از شهر‌های دیگر به دست شهروندان برسد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی موجود که کشور با آن درگیر است موجب فشار به مردم شده و بنا به فرمایش صریح مقام معظم رهبری امروز اولویت معیشت مردم است بنابراین همه مسئولان موظفند برای کاستن این فشار تمام تلاش خود را به کار ببرند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: افزایش نظارت‌ها بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از راه‌های کاهش فشار اقتصادی به شهروندان است و دستگاه‌های متولی نباید در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری کنند و قیمت عرضه شده مرغ و سیمان در شهرستان یکی از معضلات و مشکلات موجود است که باید برای رفع آن تلاش شود و با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: در این رابطه ادارات صمت بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) باید برای جذب روزانه ۱۰ تن مرغ برای توزیع در بندر ماهشهر و ۵ تن در بندر امام خمینی (ره) تلاش کنند و برای بحث سیمان نیز باید بازرسی‌های روزانه صورت بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.