موقوفات رفسنجان مدیریت می‌شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با انتصاب مدیر جدید موقوفات رفسنجان به دنبال مدیریت بهینه این املاک ارزشمند هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با انتصاب مدیر جدید موقوفات رفسنجان به دنبال مدیریت بهینه این املاک ارزشمند هستیم.

او با اشاره به صدور احکام اعضای هیات اجرایی موقوفات استان افزود: اقدامات و فعالیت موقوفات در فاز کوتاه مدت در بخش کشاورزی، میان مدت در بخش املاک و توسعه گرایی و آینده گرایی بر اساس نیات واقفین در بخش بلند مدت در حال برنامه ریزی و اجرا است.

فلاح با اشاره به اینکه مدیریت جدید موقوفات در تغییر نگرش مردم و مسئولین بسیار تاثیرگذار بوده است، بیان کرد: در بخش کشاورزی با ۳۰۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته، اقداماتی همچون کود و سم پاشی نوین، تغییر لوله‌های خط آب برای جلوگیری از هدر رفت آب و تبدیل کشاورزی از سنتی به علم نوین صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه املاک موقوفات هلال احمر در سامانه الکترونیکی ثبت شده است، تصریح کرد: گسترش و احیای موقوفات بر اساس نیات واقفین از دغدغه‌های هیات اجرایی موقوفات هلال احمر رفسنجان است و تمامی اقدامات در موقوفات تحت مصوبات استان و کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هلال احمر ، موقوفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار