نشریه صهیونیستی: محمود عباس محبوبیتش به پایین‌ترین حد رسیده است

یک تحلیلگر صهیونیست در گزارشی با بیان اینکه جنگ بر سر ریاست شاباک بزودی پایان می‌یابد، از کاهش محبوبیت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری سمای فلسطین، یک کارشناس امنیتی صهیونیست که دارای ارتباطات قوی در موسسات امنیتی و و نظامی رژیم صهیونیستی است، اعلام کرد جنگ بر سر دستگاه اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) بزودی و در راستای شماری از چالش‌هایی که این سازمان با آن روبروست، به پایان می‌رسد.

یوآف لیمور، در مقاله‌ای در نشریه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرد در روز‌های آتی رئیس جدید دستگاه اطلاعاتی این رژیم تعیین خواهد شد و دو نفر بر سر این پست خالی با یکدیگر رقابت می‌کنند که از انتشار نام آن‌ها از سوی اداره سانسور نظامی اسرائیل منع شده است.

این تحلیلگر رژیم صهیونیستی سپس هشدار داده است که هرکسی که جایگزین ارگمن شود، با سه چالش روبروست. او سپس به تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره می‌کند و می‌گوید: تشکیلات خوگردان و رئیس آن محمود عباس در آخر دوره اش است و میزان محبوبیت بی سابقه کمی به تعویق انتخابات دارد.

او همچنین اعلام کرد: شاباک با وجود آنکه تماسی را با محمود عباس و نیرو‌های وی برقرار کرده بود؛ اما اکنون آماده است تا آن را جایگزین کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
محمود رقاص خائن دروغگوی غربگرا باید سریعا به زیر کشیده شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار