بیش از هزار خبرنگار مازندرانی از امروز بر علیه کرونا واکسینه می شوند.

عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: واکسیناسیون خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، خبرگزار‌های رسمی و خبرنگارانی که نامشان در سامانه جامع مطبوعات به عنوان خبرنگار ثبت شده است از امروز در سراسر استان آغاز شده است.

او با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان حدود هزار خبرنگار مازندرانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، افزود: خبرنگاران واجد شرایط با در دست داشتن کارت ملی و خبرنگاری به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: نوبت بعدی دریافت واکسن کرونا مطابق دستور العمل‌های وزارت بهداشت خواهد بود که در هنگام تزریق به خبرنگاران اطلاع داده می‌شود.

عباس زارع ادامه داد: واکسن خبرنگاران استان تامین شده است و نگرانی در خصوص کمبود یا تاخیر در واکسیناسیون این افراد وجود ندارد.

او با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد ۲۳ هزار خبرنگار در سراسر کشور واکسینه می‌شود، افزود: سهمیه‌ای که برای خبرنگاران مازندران در نظر گرفته شده است مناسب و مطلوب است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.