سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: مرکز پزشکی هسته‌ ای برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در حال احداث است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طهماسبی سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: با توجه به نیاز کهگیلویه و بویراحمد به مرکز پزشکی هسته‌ ای برای تشخیص بیماری‌ های بدخیم و سرطانی مثل سرطان تیروئید، مرکز پزشکی هسته‌ ای در بیمارستان امام سجاد (ع) در حال احدات است که با ساخت این مرکز درمانی بیماران استان برای درمان و مداوا نیازی به مسافرت به استان‌ های همجوار را ندارند.

طهماسبی بیان کرد: با پیگیری یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعتبارات لازم برای ساخت و همچنین تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز تامین شده است.
 
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) افزود: با توجه به حساسیت کار در زمینه احداث این طرح، کار ساخت این بنا توسط کارشناسان مجرب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او یادآور شد: در حال حاضر یک پزشک متخصص هسته‌ ای از فرزندان بومی در دانشگاه علوم پزشکی استان مشغول به ارائه خدمت هستند که به محض راه اندازی مرکز پزشکی هسته‌ ای در این مرکزدرمانی، برای ارائه خدمات درمانی تخصصی در این بیمارستان مستقر می‌شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.