۳ پروژه مرکز اموزش فنی و حرفه‌ای شرکت گاز، ایجاد نیروگاه خورشیدی و گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در حاشیه بازدید از مرکز اموزش فنی و حرفه‌ای شرکت گاز استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ۳ پروژه مرکز اموزش فنی و حرفه‌ای شرکت گاز، نیروگاه خورشیدی و پروژه گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مرحله اجرا رسیده است.

او ضمن بیان اینکه پروژه گازرسانی به محور پایگاه پدافند هوایی سمنان با اعتباری بلاغ بر ۱۰ میلیارد تومان ظرف مدت یک سال به بهره برداری رسید که تمامی ۲۵۰ خانوار پرسنل پایگاه از نعمت گاز برخوردار شدند، افزود: علاوه بر ان در طول ۳۰ کیلومتر مسیر اجرای پروژه زیر ساخت لازم برای توسعه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و تولیدی نیز فراهم شده است.

به گفته اعوانی ایجاد پروژه نیروگاه خورشیدی در یکی از تاسیسات شرکت گاز استان سمنان با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود که که به میزان ۱۲۵ کیلووات ساعت برق تولید و به صورت مستقیم به شبک توزیع برق تزریق می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد : تاسیس و تجهیز مرکز آموزش تخصصی گاز که با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که این قابلیت را دارد تا در زمینه آموزش نیرو‌های متخصص شرکت گاز فعالیت کند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه افتتاح ۳ پروژه شرکت گاز در سمنان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در روز‌های پایانی دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شود.

او  افزود: بیمارستان ۸۵ تخت خوابی مهدیشهر که یکی از مطالبات مردم استان بود با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی و تامین تجهیزات بیمارستانی در روز‌های اینده افتتاح می‌شود.

استاندار سمنان هم چنین ادامه داد: پروژه مرکز اموزش فنی و حرفه‌ای شرکت گاز سمنان در جهت ارتقا و بهره وری نیرو‌های استانی و تکمیل اموزش نیرو‌های متخصص و بکارگیری ان‌ها ظرفیت بسیار مطلوبی دارد.

آشناگر ضمن اشاره به کمبود برق و تاکید بر استفاده از انرژی خورشیدی با توجه به ساعات آفتابی طولانی در استان سمنان ابراز داشت: دستگاه‌ها و ادارات دولتی می‌توانند از این ظرفیت و نعمت خدادادی بهرهکافی و درست ببرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.