فرزام گفت: با شرکت در مسابقات المپیک به این نتیجه رسیدیم که کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی غیرممکن نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین فرزام، سرمربی تیم ملی ایران در رشته قایقرانی رویینگ در ابتدای ورود خود به کشور در جمع خبرنگاران گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌ها تمرینات زیادی برای حضور در این مسابقات انجام داده بودند، اما ما هم توانستیم با حضور پرقدرت در این مسابقات، بعد از ۲ مسابقه در جمع ۱۲ شرکت کننده برتر این رقابت‌ها جای بگیریم.

فرزام افزود: تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند تمرینات زیادی داشتند و در مسابقات جهانی زیادی شرکت کرده بودند، اما ما خارج از آسیا در مسابقه دیگری شرکت نکردیم. در هر صورت برای ما مسجل شد که کسب مدال طلا در آسیا برای ما غیرممکن نیست.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم رویینگ قایقرانی با اشاره به نوع تمرینات گفت: تمرین در هوای گرم کاری بود که سایر شرکت کنندگان آن را تجربه کرده بودند و با تدابیری که اندیشیده بودند، شرکت در مسابقات برایشان با سختی کمتری صورت گرفت.

او در پایان با اشاره به ماموریت بعدی تیم ملی قایقرانی گفت: ماموریت بعدی ما در این مرحله تمام شده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که فدراسیون قایقرانی در مرحله بعد چه اهداف و برنامه‌هایی را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار