جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  انتخاب کمالوند به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: بعد از استعفای رسول خطیبی، در ۶ بازی باقی‌مانده فیروز کریمی به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد و در ۶ بازی به ۴ برد دست یافت که نتیجه خوبی بود و از او بابت حضورش در این مقطع در تیم تراکتور تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: برای مذاکره با سرمربی جدید با محدودیت‌هایی مواجه بودیم و نمی‌توانستیم با مربیان خارجی مذاکره کنیم و در بین مربیان داخلی تعدادی هم با تیم‌های خود برای فصل آینده قرارداد داشته و در نهایت با فراز کمالوند مذاکرات خود را آغاز و در تمامی موارد به توافق رسیده و به هیئت مدیره باشگاه نتیجه مذاکرات اعلام شد.

نظمی گفت: قرارداد کمالوند ۲ فصل و قابل تمدید برای فصل‌های آتی بوده و علت ۲ فصل قرارداد، فرصت دادن برای برنامه‌ریزی برای موفقیت باشگاه بوده و از امروز هدایت تیم تیراختور برعهده  فراز کمالوند است.

او بیان کرد: کمالوند از لحاظ فنی و انتخاب دستیاران و بازیکنان اختیارات تام داشته و این در حالی است که در مورد  کریمی محدودیت داشتیم و گفته بودیم با بازیکنان و دستیاران باشگاه باید بسازید و نمی‌توانیم نفرات جدیدی جذب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار