رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر از پلمب ۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

صالح بهمئی رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به این بیماری نظارت‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شدت یافته تا چگونگی رعایت نکات بهداشتی در این مراکز مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت مشاهده تخلف آن مرکز تعطیل شود.

او افزود: در بازدید‌های ۲ روز گذشته از سوی مدافعان سلامت (کارشناسان بهداشت محیط) با همکاری کارشناسان اداره اماکن عمومی از کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بعمل آمد که ۹ مرکز به علت  رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

بهمئی اظهار داشت: به علت افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، مصوبات جدیدی از طرف فرمانداری اعلام شده است و براساس ضوابط ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، فقط گروه‌های شغلی گروه یک اجازه فعالیت دارند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از شهروندان می‌خواهیم که همکاری لازم را با برنامه‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند تا با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم آمار ابتلا را کاهش دهیم و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

این مقام مسئول  درپایان بیان داشت: مراکزی که قرار است فعال باشند، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مکرر دست‌ها را که مکمل یکدیگرند حتما جدی بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.