رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیمروز گفت: به همت و یاری مراکز نیکوکاری و خیّران تهرانی، تعداد ۸۴ هزار بطری آب معدنی و ۲۸ هزار ماسک بعلاوه سایر اقلام بهداشتی بین نیازمندان شهرستان نیمروز توزیع شد.

علیرضا شهرکی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیمروز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:به همت و یاری مراکز نیکوکاری و خیّران تهرانی، تعداد ۸۴ هزار بطری آب معدنی و ۲۸ هزار ماسک بعلاوه سایر اقلام بهداشتی بین نیازمندان شهرستان نیمروز توزیع شد.

ارزش ریالی این اقلام بهداشتی بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال بوده است که از سوی خیّران نیک‌اندیش تهرانی، به جامعه هدف اهدا شد.

با شدت گرفتن شیوع ویروس منحوس کرونا در استان، خیّران مراکز نیکوکاری پای کار آمدند و به صورت جهادی، به تولید و توزیع بطری آب معدنی، ماسک، دستمال کاغذی بیمارستانی و سایر اقلام بهداشتی پرداختند.

این اقلام با همکاری کمیته امداد شهرستان نیمروز و دهیاران و شورا‌های روستای این شهرستان بطور عادلانه بین نیازمندانِ شناسایی شده در روستا‌ها توزیع شد.

این اقدام انشاءالله زمینه‌ای برای کمک‌های بیشتر و بزرگتر خواهد بود، به گونه‌ای که خیّران نیک‌اندیش مراکز نیکوکاری برای مساعدت در تکمیل پروژه‌های مسکن محرومین در این شهرستان محروم، اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار