مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اعلام کرد: برای تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹شهروندان اطلاعات خانوار خود را در سامانه یکپارچه سیب ثبت نام نمایند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه امامی مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اعلام کرد: برای تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ لازم است شهروندان اطلاعات خانوار خود را در سامانه یکپارچه سیب ثبت نام نمایند.

امامی افزود: پس از ثبت اطلاعات خانوار خود در این سامانه در صورت اعلام گرو‌های مورد هدف برای انجام واکسیناسیون کرونا، می توانند در سامانه نوبت دهی وزارت بهداشت با درگاه اینترنتی salamat.gov.ir ثبت نوبت دهی خود را انجام داده و در صورت دریافت پیامک تزریق، همچنین مشخص شدن محل تزریق واکسن به محل اشاره شده در پیامک مراجعه و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند.

او اضافه کرد: برای تسریع در امر واکسیناسیون و پیگشیری از اتلاف وقت و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن شهروندان با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود نسبت به ثبت اطلاعات خانوار اقدام نمایند.

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در ادامه گفت: فراخوان تزریق واکسن کرونا فقط از سر شماره ۹۸۱۰۰۰۳۵ وزارت بهداشت مورد تایید مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹ بوده و از شهروندان درخواست می شود از حضور در مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹ بدون ثبت نام در سامانه نوبت دهی تزریق واکسن خودداری نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار