از ۲۰ فعال عرصه مهارت آموزی در استان بوشهر با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لیراوی رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهر گفت: در آیین‌های جداگانه از ۲۰ نفر از کسانی که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در استان تلاش کرده‌اند، تجلیل شد.

او آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زمینه ساز توسعه کار و تولید در جامعه عنوان کرد و افزود: باید همه افراد برای ترویج مهارت آموزی پیشقدم شوند تا زمینه توسعه اشتغال پایدار در کشور مهیا شود.

 رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهرمهارت آموزی را نیاز امروز جامعه ایران دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های امروز در نظام آموزش کشور، مجهز کردن دانش آموختگان در عرصه‌های تحصیل به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است.

لیراوی بیان کرد: نیروی انسانی بازار کار باید به‌گونه‌ای تربیت شود که قادر باشد دانش نظری را به کالا و خدمات قابل عرضه در اقتصاد کشور تبدیل کند و برای نیل به این هدف باید زمینه مهارت آموزی، فراهم شود.


بیشتر بخوانید


با توجه به زیرساخت‌های موجود، سالانه به صورت میانگین ۲۰ هزار نفر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در ۱۵ مرکز دولتی و ۲۰۰ مرکز خصوصی با حضور ۵۸۰ مربی در استان بوشهر فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.