روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری به دنبال انتشار خبر فساد ۸۰۰ میلیارد ریالی این شرکت جوابیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری به دنبال انتشار خبر فساد مالی ۸۰۰ میلیارد ریالی این شرکت جوابیه صادر کرد.


بیشتر بخوانید


متن جوابیه به شرح زیر است:

«احتراما با توجه به انتشار خبر فساد ۸۰۰ میلیارد ریالی آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی بحضورتان ایفاد می‌گردد.

ورود سازمان محترم بازرسی استان به پروژه سد باباحیدر در تیرماه سال ۱۳۹۹ در دوران مدیریت قبلی شرکت آب منطقه‌ای استان انجام گرفت در حالی که انتصاب مدیرعامل فعلی این شرکت در مرداد ماه سال گذشته دقیقا یکماه پس از ورود آن سازمان انجام شده است.

سازمان بازرسی استان پس از ماه‌ها بررسی در نهایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال داشتند که تاکنون رای نهایی و قطعی صادر نگردیده است همچنین لازم به ذکر است با عنایت به نامه کتبی مراجع محترم قضایی تعدادی از افراد مرتبط با پرونده در این پروژه اخراج یا از کار برکنار شدند.

لازم به توضیح است علیرغم ورود سازمان محترم بازرسی و دستگاه قضایی به این طرح و با وجود برخی مشکلات، مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان با تمام تلاش، سعی در راه اندازی و جلوگیری از توقف این پروژه نموده و تمام اعتبارات تخصیص یافته پارسال معادل ۷۵ میلیارد تومان بطور صد در صد را جذب، و در حال حاضر پروژه کاملا فعال است.

مصاحبه صورت گرفته توسط ریاست محترم آن سازمان در خصوص عملکرد شرکت آب منطقه ای، مربوط به سد باباحیدر، قبل از سال ۱۳۹۹ بوده و به هیچ وجه مربوط به عملکرد مدیران فعلی این شرکت نمی‌باشد.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار