مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در جلسه کمیته فنی مکانیزاسیون بر استفاده از فناوری‌های نوین در کنترل آفات بخش کشاورزی کاشمر تأکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: باید بر استفاده از فناوری‌های نوین در بخش کشاورزی کاشمر خصوصا کنترل آفات و بیماری‌ها تأکید داشته باشیم و  تسهیلات مکانیزاسیون را به سمت جذب ادوات نوین و متناسب با کاشمر هدایت کنیم.

او افزود:به همین منظور فردی متقاضی خرید پهباد می‌باشد که با توجه به عدم وجود پهباد در منطقه لازم است با پیگیری‌های مستمر همکاران این درخواست به نتیجه برسد.


بیشتر بخوانید


مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: به همین منظور دو اداره ترویج و تولیدات گیاهی مدیریت مسئول پیگیری و نظارت بر عملکرد پهباد قرار داده شده است تا سمپاشی‌ها و نیز محلول پاشی مورد بررسی قرار گیرد و کشاورزان نیز بصورت عملی با نحوه کاربرد این دستگاه آشنا شوند.

درپایان متقاضی خرید پهباد محلول پاش از لحاظ فنی و اجرایی بر اساس سوابق و مدارک ارائه شده در کمیته فنی مکانیزاسیون مورد تأیید قرار گرفت و برای تسهیلات از محل کمک‌های فنی اعتباری فناوری‌های نوین به خراسان رضوی معرفی گردید.


انتهای پیام//م. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار