در تیرماه امسال، بیش از یک میلیون خدمت از طریق درگاه‌های مجازی به متقاضیان و مشترکان گاز در گیلان ارائه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: تیر امسال، یک میلیون و ۲۲ هزار خدمت غیرحضوری از طریق درگاه‌های مجازی به شهروندان و مشترکان گاز طبیعی ارائه شد.

او با اشاره به اطلاع رسانی این شرکت در خصوص انواع خدمات، افزود: بیش از ۴۵۳ هزار خدمت معادل ۴۴ درصد از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان در تیرماه از طریق نرم افزار موبایلی شرکت گاز انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین از ارائه ۳۰۴ هزار خدمت به مشترکان گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۲۴۱ هزار خدمت در درگاه شرکت گاز و ۲۳ هزار خدمت هم با تلفن گویای ۳۴۱۴ ارائه شد که نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان در این مدت است.

حسین اکبر از همه متقاضیان و مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و همه خدمات مورد نیاز را از درگاه‌های غیرحضوری مانند نرم افزار موبایلی و سایت دریافت کنند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.