مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از تهیه و توزیع ۲ هزار مخزن آب برای نیازمندان روستا‌های درگیر تنش آبی استان خبر داد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به ایجاد تنش آبی در مناطق روستایی‌های استان، طرحی در کمیته امداد امام خمینی (ره) با نام شهید سردار سلیمانی آغاز به کار کرد.

او در ادامه بیان داشت: با عنایت خیران و ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، ۲ هزار مخزن با اعتبار ۲ میلیارد تومان برای نیازمندان تهیه شد که ان شاءالله بخش اول آن امروز توزیع خواهد شد.

شیبه افزود: از زمان شروع این طرح در مجموعه کمیته امداد ۵۰۰ دستگاه کولر گازی، ۶۵۰ دستگاه کولر آبی و ۶۰۰ سری جهیزیه نیز تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: با مساعت مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد ۲۴۰ هزار ماسک و ۴۵ هزار لیتر در این مناطق توزیع شد و برای حل مشکل مناطق دچار تنش آبی خوزستان و اجرای طرح‌های ویژه حمایتی و معیشتی در این روستا‌ها اعتبار ویژه اختصاص داده می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام‌جمعه اهواز با اشاره به اینکه در بحران‌ها نهاد‌های حمایتی همواره در کنار مردم هستند  گفت: یکی از نهاد‌ها که در همه عرصه به ویژه محرومین و نیازمندان حضور دارند کمیته امداد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.