شهروند خبرنگار زنجان

خسارات سیل به روستای وننق زنجان + فیلم

در جریان جاری شدن سیلاب روز گذشته، تعدادی از واحد‌های مسکونی روستای وننق زنجان آسیب دید و سیلاب به بخشی از باغات و مزارع کشاورزان نیز خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام هواشناسی و اعلام هشدار نارنجی، روز گذشته  با توجه به بارش‌ها شاهد جاری شدن سیلاب و بروز خسارت در روستا‌های وننق، ارتابلاغ، ولی‌یاران و محمودآباد بودیم.

 در جریان جاری شدن سیلاب روز گذشته، تعدادی از واحد‌های مسکونی روستائیان آسیب دید و سیلاب به بخشی از باغات و مزارع کشاورزان نیز خسارت وارد شد؛ این اتفاق در شرایطی رخ داد که سیلاب به بخش دامداری این روستا‌ها نیز صدمه زده است.

 بارش باران در تابستان قطعاً همراه با سیلاب خواهد بود و کشاورزان باید دقت نظر لازم برای پیشگیری از آب‌گرفتگی منازل و انتقال دام به مناطق امن را داشته باشند تا از گزند آسیب به دور باشند.

منبع:علیرضا جعفری - روستای وننق زنجان


بیشتر بخوانید:


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام این پلیس فتا که دلمون به اقدامات امنیتیش خوشه اصلا کسی هست بررسی کنه. فقط یه سایت هست با چند تا خبر امنیتی دل خوش کن. نه میشه توش گزارش داد نه میشه ثبت نام کرد نه پیامک ثبت نام می رسه.بگذریم با اون رابط کاربری ضعیف سایت.گزارش تخلف که بدون ثبت نام قبول نمیکنن.ثبت نام هم کار نمیکنه. امروز به من پیامک کلاهبرداری فرستادن نمی دونم کجا گزارش کنم.حتی شماره تلفنی هم پیدا نمیشه زنگ بزنیم. فکر می کردم خیلی اوضاع بهتر باشه اما وقتی عملا وارد قضیه بشی میبینی خبری نیست همه چی تعطیله . پلیس باید فعالانه در صحنه باشه نه اینقدر سخت بشه گزارش داد. بروید سر زده بررسی کنید هیچی کار نمی کنه.
آخرین اخبار