رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عملکرد مناسب شورای پنجم شهر مشهد در بخش‌های مختلف مدیریت شهری باعث خوشحالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در آخرین جلسه علنی این شورا خطاب به مردم گفت: شما مردم در اردیبهشت ۹۶ به ما اعتماد کردید و ۶ برابر میانگین قبل رای شما به لیست امید بود.

او افزود: شما باید قضاوت کنید که شهر را چگونه تحویل گرفتیم و اکنون چگونه تحویل می‌دهیم،  ما آنچه را که در توان داشتیم با تمام مشکلات موجود موانع و شرایط سخت اقتصادی که بسیار تاثیرگذار بود پشت سر گذاشتیم، و خوشحالیم که توانستیم در بخش‌های مختلف مدیریت شهری عملکرد مناسبی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در دوره چهارساله ۲۷میلیارد تومان پروژه عمرانی اجرا شده است که این بودجه تنوع و تکثرش در در تمام شهر نمود پیدا کرده است.

حیدری با اشاره به اینکه اکنون که شورا را تحویل می‌دهیم به غیر از پروژه‌های شاخص در حوزه مدیریت شهری، ۳۷پروژه در حال اجرا داریم که از این پروژه‌ها، ۲۰پروژه بیشتر از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بیان کرد: در حوزه عمران و‌حمل نقل ۱۷پروژه در حال اجرا است که ۷پروژه بالای ۶۵درصد رشد داشته است و ظرف دو‌ماه آینده آماده افتتاح می‌شوند.

او تصریح کرد: در منطقه ثامن ره باغ حضرت زهرا و اتصال تپل محله به طبرسی تقریبا آماده بهره برداری است که این کار بستر بزرگی است. فردا هم افتتاح دو پروژه بسیار مهمی پیش رو است؛ اتصال تقاطع آزادگان و آزادراه مشهد-چناران که پروژه بسیار بزرگی در حوزه حمل و نقل و حل مشکل بار ترافیک است. پروژه زیست محیطی رود پارک پروژه دیگری است که فردا افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: اختلاف نظر در بدنه هر دستگاهی وجود دارد، اما همکاران ما انسجام لازم در انجام پروژه‌ها را داشتند که این عملکرد نشان دهنده مدار پویایی تلاش و توسعه است که با پایان شورا تمام نشده و در شورای ششم انجام می‌شود چرا که مردم ما شایسته بیشتر این خدمات بوده‌اند.

حیدری در باب بدهی‌های باقیمانده که در فضای مجازی هم به آن پرداخت شده، اظهار کرد: اولا امر بدهی امر مذمومی نیست بدهی چنانچه به منظور توسعه و فعالیت عمرانی شهر انجام شود نشان دهنده مسیر درست است و در این مورد جای نگرانی نیست.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار