شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید در این بسته، مهمترین حواشی و اخبار روز یازدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با ما بخوانید و بشنوید.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نتیجه تست کرونای ۱۷ نفر دیگر در این رقابت‌ها مثبت شده است که در بین موارد جدید نام هیچ ورزشکاری دیده نمی‌شود. با احتساب این موارد مجموع مبتلایان المپیکی مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۲۸۱ نفر افزایش یافت.

کریستینا تیمانوفسکایا عضو تیم دو و میدانی بلاروس که در بازی‌های المپیک توکیو به علت انتقاد از سرمربی تیم ملی کشورش از کاروان المپیک بلاروس اخراج شده بود، از بازگشت به کشورش خودداری کرد و در فرودگاه به پلیس پناه برد. حالا کمیته بین المللی المپیک وارد ماجرا شده و ضمن صحبت با این ورزشکار خواستار گزارش کتبی کمیته ملی المپیک بلاروس شده است.

علی آقا میرزایی قایقران کشورمان که صبح امروز در مرحله مقدماتی مسابقات آب‌های آرام المپیک ۲۰۲۰ از راهیابی مستقیم به نیمه‌نهایی بازمانده بود، در مرحله یک چهارم نهایی و در گروه اول این مرحله، چهارم شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی پس از حذف نماینده ایران از رقابت‌های المپیک توکیو گفت: علی آقا میرزایی تلاش کرد تا نتیجه خوبی کسب کند، اما در گروه او شرکت کنندگانی بودند که مدال‌های جهانی داشتند. علی آقا میرزایی کم فروشی نکرد. اگر می‌خواستیم روی رکورد‌های قبلی علی آقا میرزایی حساب کنیم امروز طلای المپیک را به دست می‌آوردیم، اما ورزش باد مخالف کار را برای بازیکن ما سخت کرد.

فدراسیون جهانی کشتی پس از اینکه محمدعلی گرایی در ۲ مسابقه متوالی خود در المپیک ۲۰۲۰ فن سنجاب پرنده را با موفقیت اجرا کرد، به ملی پوشان کشورمان لقب شاهین را داد.

تمامی ورزشکاران کاروان ورزشی المپیکی استرالیا پس از بازگشت از ژاپن، ۲ هفته قرنطینه خواهند شد.

مهیار صداقت ملی پوش کشورمان در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی ۵۰ متر سه وضعیت، با کسب امتیاز مجموع ۱۱۶۸.۵۶ در رده بیستم قرار گرفت. در این مرحله ۸ نفر برتر راهی فینال شدند که به این ترتیب تیرانداز کشورمان موفق به صعود نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار