مشاور وزیر بهداشت گفت:تزریق واکسن کرونا تا حد زیادی ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی ابرازه، مشاور وزیر بهداشت با اشاره به این که تزریق واکسن کرونا  تاحد زیادی مرگ و میر  را کاهش می‌دهد، گفت: گسترش روند واکسیناسیون و استقبال مردم قم از آن می‌تواند از شکل گیری پیک جدید جلوگیری کند.

او با اشاره به کاهش گروه‌های سنی در بحث واکسیناسیون استان قم گفت: در حال حاضر افراد ۵۰ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به مراکز منتخب نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گسترش مراکز تزریق واکسن به صورت خودرویی را یکی از اولویت‌های استان قم به منظور جلوگیری از تجمع بیان کرد و افزود: برای موفقیت در اجرای برنامه واکسیناسیون باید روند واکسیناسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

او افزود: برای رسیدن به این شرایط و موفقیت در اجرای طرح واکسیناسیون باید همه امکانات استان قم به مدت سه هفته بسیج شوند.

ابرازه با اشاره به این که تزریق واکسن کرونا  تا حد زیادی ابتلا وا مرگ و میر ناشی از کرونا  را کاهش می‌دهد ،گفت: با گسترش روند واکسیناسیون و استقبال مردم قم از آن می‌توانیم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و از شکل‌گیری پیک‌های احتمالی بعدی جلوگیری کنیم.

او افزود: در حال حاضر حدود ۱۳۰ تن بر اثر ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی قم بستری هستند که هیچکدام از این افراد دریافت کننده واکسن کرونا نبوده اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار