نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون بهداشت مجلس برای حمایت از تولید واکسن داخلی اقدامات ویژه‌ای انجام داده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون بهداشت مجلس برای حمایت از تولید واکسن داخلی اقدامات ویژه‌ای انجام داده است و در حال حاضر ۱۱ شرکت در زمینه تولید واکسن داخلی فعالند.

وی از پیگیری‌های نمایندگان استان برای تامین یک بالگرد، ایجاد چند پد جدید هلی کوپتر و ایجاد چند پایگاه اورژانس در سرتاسر استان خبر داد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص احداث بیمارستان جدید در استان و جذب اعتبارات مورد نیاز برای این بیمارستان سخن گفت.
محمدبیگی در ادامه از تامین کادر درمانی و جذب ۳۵۰ نفر در این حوزه خبر داد.

وی به برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون جوانان مجلس و بهره بردن از مشارکت اقشار مختلف جوانان جامعه در طرح‌های مختلف اشاره کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به بحث فرزندآوری گفت: تسهیلات مختلفی در راستای تشویق زوج‌های جوان به امر فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

محمدبیگی در خصوص طرح چشمه نور نیز گفت:جلسات متعددی برای اجرای این طرح با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد.

وی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: این طرح در کمیسیون‌های مربوطه مجلس بررسی و مورد ارزیابی و پس از چکش کاری مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به مسائل مختلفی از جمله بحث قیمت مرغ و همچنین موضوع مسکن اشاره کرد و از برنامه‌های مجلس در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار