مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: برابر اعلام سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، کارت‌های ملی تحویل داده نشده به متقاضیان، همچنان در انتظار تامین بدنه توسط چاپخانه دولتی هستند.

حسین غفرانی مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از آنجا که بارکد رسید کارت ملی در کنار شناسنامه فعال است و با سامانه هویت ایرانیان مطابقت دارد، هیچ گونه وقفه‌ای در امور اداری برای شهروندان متقاضی ایجاد نمی‌شود.

او درباره آمار شهروندان متقاضی کارت ملی هوشمند، ادامه داد: حدود ۹۷ درصد از مردم استان اصفهان اقدام به هوشمند کردن کارت ملی خود کرده‌اند. لازم به ذکر است کسانی که درخواست کارت ملی هوشمند ندارند در مراجعه به ادارات خدماتی دریافت نخواهند کرد.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان همچنین در رابطه با آمار کارت‌های ملی هوشمند تحویل داده شده به متقاضیان اظهار داشت: آمار کارت‌های صادر شده، هر روز در حال تغییر است، بنابراین در این ساعت نمی‌توان تعداد ثابتی را اعلام کرد.

غفرانی در پایان صحبت‌هایش افزود: تاریخ مشخصی برای تحویل تمامی کارت‌های ملی هوشمند به شهروندان وجود ندارد و از آنجایی که کل کشور با این مشکل مواجه هستند، اعلام زمان قطعی با سازمان ثبت احوال کشور است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار