الله مرادی گفت: یکی از وظایف مهم رسانه‌ها به ویژه صداوسیما باید شاد کردن مردم و حرکت در مسیر آرامش جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان روز دوشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در مرکز صداوسیمای کردستان برگزار شد، با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صداوسیما وظیفه مهمی در مقابله با دسیسه‌ها و جنگ روانی دشمنان انقلاب دارند، اظهار داشت: این نهاد مهم و همه رسانه‌ها باید با الگوسازی مناسب از ارزش‌های اسلامی و ایرانی و ارائه دقیق آن‌ها در رسانه گامی در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر بردارند.

او با اشاره به اینکه صداوسیما باید در برنامه سازی‌های خود به ویژگی‌های قومی و فرهنگی استان توجه کند، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر رسالتش احیای معروفات و حمایت از آمران به آن و نهی از منکرات و پشتیبانی ناهیان از آن بوده و این رسانه در این مسیر گام‌های مؤثر بسیار برداشته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ضمن اشاره به اقدامات صداوسیما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، اضافه کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه‌های دین اسلام با استفاده از ابزار رسانه‌ها می‌تواند در نهادینه شدن این ویژگی اخلاقی در میان مردم مفید باشد.

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان هم در این نشست با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان جزو ستاد‌های برتر کشوری در زمینه ترویج این امر اخلاقی است گفت: رسانه ملی برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن در جامعه آمادگی کامل دارد و این را در برنامه‌های تولیدی می‌توان دید.

جعفر عبدلملکی اضافه کرد: تبیین مسائل مهم جامعه و شناخت ویژگی‌های فرهنگی استان یکی از مؤلفه‌های مهم برای برنامه سازی در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم است.

او با بیان اینکه توجه به امر به معروف و نهی از منکر در برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز کردستان جز اولویت‌های اصلی است، افزود: حرکت حول محور وحدت و همدلی بیشتر در استان کردستان یکی از هدف‌های مهم است و در صورتی که این مهم را در نظر بگیریم خود عمل به امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.