مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی استان همدان با رویکرد گسترش "امید" در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تغییر مکان برگزاری جشنواره امید خبر داد و اظهار داشت: هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی استان با عنوان "امید" ۱۳ مردادماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

او افزود: قرار بود این جشنواره در ملایر برگزار شود، اما به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهر و ضرورت دوری از برگزار کردن اجتماعات قرار شد شهر بهار میزبان جشنواره باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: جشنواره هنر‌های تجسمی «امید» با هدف گسترش نشاط اجتماعی، ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری و تبیین نقش هنر و هنرمندان به عنوان کنشگران مؤثر اجتماعی برگزار شده و زمان ارسال آثار هم از ۳ به ۸ مردادماه تمدید شد.

او اضافه کرد: بخش ویژه این جشنواره به موضوع دفاع مقدس اختصاص داده شده و با توجه به اهمیت والای ایثار و شهادت به تعدادی از هنرمندان که در بخش ویژه جشنواره شرکت کنند به انتخاب هیئت داوران، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره هنر‌های تجسمی امید ارسال شده که شامل ۱۶۰ نقاشی، ۱۲۰ قطعه عکس و ۵۰ پوستر می‌شود و در بخش ویژه دفاع مقدس هم ۹۰ اثر ارسال شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.