مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: اصول برنامه ریزی صحیح، مشاوره انگیزشی به دانش آموزان از اولویت‌های ارتقای جایگاه کنکور این ناحیه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: اصول برنامه ریزی صحیح، مشاوره انگیزشی به دانش آموزان و مدیریت زمان و افزایش تمرکز و انگیزه از اولویت‌های ستاد ارتقای جایگاه کنکور ناحیه ۴ اهواز است.

او بیان داشت: باهدف ارتقای کمی و کیفی پذیرفته شدگان کنکور، ستاد کنکور ناحیه ۴ اهواز از ابتدای سال تحصیلی با ترکیب اعضای هیئت علمی دانشگاهها، اعضای شورای کلان شهر اهواز، مشاورین و متخصصین برنامه ریزی تحصیلی جهت ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب دانش آموزان و رصد وضعیت آموزشی، فعالیت خود را در سطح منطقه آغاز کرد.

معتوکی افزود: این ستاد با هدف گسترش عدالت آموزشی در دو محور دانش آموزان مدارس خاص و مناطق محروم با هدف برنامه ریزی صحیح، مرور و جمع بندی، نحوه مطالعه و روش‌های یادگیری دروس عمومی و تخصصی، نحوه مدیریت زمان و افزایش تمرکز و انگیزه در کنکور، مشاوره انگیزشی به دانش آموزان و تشویق و ترغیب دانش آموزان کار خود را دنبال کرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، برگزاری کلاس ها، همایش‌ها و تدوین جزوات آموزشی و درسی به دانش آموزان مناطق محروم بصورت رایگان صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.